Madteam

Excursionisme

   Activitat organitzada pel club/voluntaris

Sortida d'Excursionisme: Ruta dels Castells de Marca

Dissabte, 26 de Abril de 2025 de 08:00 a 15:00h.

Organització : Club/voluntaris
Costs referents només al transport, allotjament, etc. dels partipants.

Tipus inscripció :
Preu socis: 0.00 €

Data límit d'inscripció:
Dilluns, 21 de Abril de 2025 a les 08:00h

Places:
Nº màxim de places: 12

El dissabte 26 d'abril, la secció d'Excursionisme del Club ha preparat una sortida al Penedès.

 

 

ACTIVITAT

Aquesta ruta, inaugurada el 19 de març de 2017, està pensada per gaudir de l’entorn natural, descobrint la gran varietat de fauna i flora dels parcs del Penedès.
La ruta de Castells de Marca es tracta d’una ruta circular de gran interès naturalístic, patrimonial, cultural, comercial i turístic que discorre pels municipis de Castellet i la Gornal, Santa Margarida i els Monjos i Olèrdola.
El recorregut proposat transcorre per tres castells que complien funcions de defensa i guaita del territori enfront del domini musulmà d’al-Àndalus als segles IX, XI i XII i que a més travessa dos parcs naturals protegits: el Parc del Foix i el Parc d’Olèrdola.

Wikiloc

Requeriments

1 - Ser soci del club. 

2 - Tenir vigent la Llicència Federativa (A o superior). En cas de no tenir-ne es pot demanar una temporal pel cap de setmana al realitzar la inscripció. Cal tenir en compte, no obstant, que la FEEC ha limitat aquesta opció a un màxim de 5 llicències temporals per persona i per any, per tant és responsabilitat de cadascú assegurar-se de què no ha sobrepassat el límit. En cas de tenir una Llicència federativa amb una altra entitat, s'haurà d'enviar un correu electrònic a info@madteam.org amb un comprovant o la foto de la llicència al realitzar la inscripció.

3 - Acceptar i acomplir les següents normes:

  • El Club no organitza activitat esportiva. L’objectiu de les trobades és únicament el debat de les activitats que cada participant vol realitzar, l’intercanvi oral de coneixement i experiències entre els participants i un mitjà de coneixença entre els diferents membres de les seccions.

    Al marge de la trobada, les persones participants, de forma totalment auto-organitzada i sota la seva total responsabilitat, poden  realitzar activitats de muntanya de diferents nivells i dificultats. Per tant, és obligatori tenir els coneixements adequats per fer activitat amb total independència i autonomia.

  • És obligatori prendre totes les precaucions adients (conèixer el part meteorològic, portar un mapa de la zona, haver preparat l'activitat, etc). Aconsellem consultar i seguir les recomanacions que fa la FEEC: https://www.feec.cat/fem-muntanya/seguretat/ 
  • És obligatori dur el material adequat per l'activitat.
  • Les persones participants coneixen els riscos que comporten les activitats de muntanya que puguin realitzar de forma auto-gestionada amb altres participants de la trobada i eximeixen de qualsevulla responsabilitat al  C.E. Madteam i a les persones voluntàries de l’entitat i la resta de participants de la trobada. Ni el C.E. Madteam ni els coordinadors de la sortida es faran responsables sota cap circumstància dels accidents que hi puguin haver ni dels danys materials i/o personals que qualsevol participant pugui tenir o causar
  • L'organització es reserva el dret d'anul.lar la trobada o canviar el lloc en cas de mal temps o qualsevol altra circumstància que així ho aconselli.
  • El transport de persones és a càrrec de cada participant.
  • El fet de participar en la trobada implica l'acceptació d'aquestes normes, així com de la Normativa d'inscripció i participació a les trobades i activitats del Club Excursionista Madteam disponible al següent enllaç: https://www.madteam.org/pagina/normativa-activitats
Sortida d'Excursionisme: Ruta dels Castells de Marca
Sortida d'Excursionisme: Ruta dels Castells de Marca
Localització

Castell de Penyafort

Veure plànol

Vols apuntar-te?

Data límit d'inscripció: 21 abr a les 08:00h

Inscriu-te aquí


Atenció: Nova aplicació de gestió d'inscripcions i comandes. Per més informació fes aquí:
Playoff